15.8 C
Athens
01/05/2025
tvattica.gr
42dd4a7bdffc04fe92adeaec1615cf50 no watermark
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΕΡΓΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠΟΛΙΤΙΚΗΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Νέο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων: Ψηφιακή Εξέλιξη με Κόστος 26,8 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης

Κοινοποίηση

Νέο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων: Ένα Βήμα για την Ψηφιακή Μετάβαση

Η υπογραφή της σύμβασης για την ανάπτυξη του νέου Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) ανοίγει έναν νέο δρόμο για την αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης προς επιχειρήσεις και πολίτες. Το ΚΕΦ στοχεύει να βελτιώσει την εμπειρία των φορολογουμένων μέσω καινοτόμων τεχνολογιών και υψηλών προτύπων εξυπηρέτησης.

Το ολοκληρωμένο έργο έχει προϋπολογισμό 26.860.800 ευρώ και χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική επιλογή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) να προχωρήσει σε ψηφιακές μεταρρυθμίσεις που θα καταστήσουν την εξυπηρέτηση πιο αποτελεσματική.

Τεχνολογικές Καινοτομίες για Βελτιωμένη Εξυπηρέτηση

Το νέο ΚΕΦ σχεδιάζεται με στόχο να αξιοποιήσει προηγμένες τεχνολογικές υποδομές, εστιάζοντας στην εξυπηρέτηση των πολιτών με διάφορες καινοτόμες λειτουργίες:

  • Ενιαίο Πολυκαναλικό Σύστημα Εξυπηρέτησης (Omni Channel): Ένα σύγχρονο επικοινωνιακό κέντρο που ενοποιεί όλα τα αιτήματα των πολιτών, ανεξαρτήτως καναλιού (τηλεφωνικό, ψηφιακό ή φυσικό), εξασφαλίζοντας άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
  • Ψηφιακός Βοηθός και Αυτοματοποίηση Διαδικασιών: Η αξιοποίηση τεχνητής νοημοσύνης και η αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών λειτουργιών θα επιτρέψει την παροχή άμεσων και προσωποποιημένων υπηρεσιών στους φορολογούμενους.

Η υλοποίηση του ΚΕΦ ανατίθεται στην Ένωση Εταιρειών «CHOOSE – COSMOTE E-VALUE – EY» και αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία στο επόμενο τρίμηνο, φέρνοντας επανάσταση στην εμπειρία εξυπηρέτησης των πολιτών.

Δεσμεύση για Συνεχή Βελτίωση

Κατά την υπογραφή της σύμβασης, ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, δήλωσε: «Εισάγουμε μια νέα εποχή διαδραστικότητας και αμεσότητας στην εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων. Επενδύουμε σε σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία για να προσφέρουμε άμεση, φιλική και εξατομικευμένη επικοινωνία. Επιβεβαιώνουμε τη σταθερή μας δέσμευση για διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, πάντα με επίκεντρο τον φορολογούμενο». Αυτή η πρωτοβουλία αντικατοπτρίζει την προσπάθεια της ΑΑΔΕ να προσαρμοστεί στις σύγχρονες ανάγκες των πολιτών και να βελτιώσει τη διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα στη δημόσια διοίκηση.

Ρεπορτάζ από τον Κώστα Τσάβαλο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ρουί Βιτόρια για το Φιορεντίνα Παναθηναϊκός Η ψυχή μας για την πρόκριση

user 3

ΥΠΠΟ: Σημαντική Πολιτιστική Ανάπτυξη με Έργα 40 εκατ. ευρώ στην Περιφερειακή Ενότητα του Έβρου

user 3

Προσαρμογή των Πολιτικών ESG σε Ελληνικές Επιχειρήσεις: Μία στις Τρεις Υλοποιεί Στρατηγικές Βιώσιμης Ανάπτυξης

user 3

Καθαρισμός οικοπέδων για την αποφυγή πρόκλησης πυρκαγιών εν όψει της αντιπυρικής περιόδου 2025

praktiki 1

Τα Δημοτικά Ιατρεία του Δήμου Ηλιούπολης αποτελούν πλέον γεγονός!

praktiki 1

Γκάζι: «Λουκέτο» στο κλαμπ που σέρβιρε αλκοόλ σε ανήλικους – «Ένας πατέρας και μία γυναίκα ανέλαβαν την ευθύνη» λέει συνεργάτης της επιχείρησης